dinsdag 25 maart 2008

Dinsdag terwijl jullie in de sneeuw zitten en sommige zelfs vast zitten zit ik binnen in Sjakelien(zo heet de 5th wheel nu) omdat het buiten 30c is. Joop is in de bieb een documentaire aan het bekijken over de indianen. Eerst iets een belangrijks vind ik, we hebben hier geen telefoonverbinding maar wel een wifi We zitten midden in de woestijn planet.nl vindt het maar niets .Dus heb met hulp van een Nederlandse buurvrouw hotmail genomen jooplisa@hotmail.com dat komt beter binnen en ik kan ook alles beter versturen, dus zo lang als we weg zijn liever op hotmail mailen.
Met de Pasen was hier een Paas lunch georganiseerd je brengt je bord,vork,mes en lepel en je schuift aan. Er waren mensen die allemaal 1 extra gerecht hadden gemaakt brocolli in de oven koude, schotel met pasta groene asperges gevulde eieren en waar ze hier dol op zijn is biscuits een soort broodje dat ze zelf maken.Er werd gebeden en ik dacht als ze weer zeggen God bless america roep ik hard en Holland, maar dat gebeurde niet..
Gisteren heeft Joop zelf een paar reparaties gedaan en ze zijn gelukt er was een zekering kapot en nog wat andere dingen. Ik ben reuze trots op hem . Vandaag blies het zonnescherm een beetje uit zijn voegen maar er waren grote sterke mensen die geholpen hebben. Waar wij zitten schijnt een ideale plek te zijn voor illigalen Mexicanen en drughandelaren. Iedere avond vliegen de heli over en nu zijn er een aantal marinier die hier 10 dagen per maand komen helpen. Wij denken hier toch iets anders over maar het is hun land. Dus… luisteren wij slechts en zoals jullie weten is dat voor mij heel moeilijk dus loop ik maar weg.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Joop en Lisa,

Ja het was me wat hier... o,2 centimeter sneeuw en het hele land zat KLEM.... misschien moet iemand dit landje eens proberen uit te rekken, zodat we ook op de weg passen als we op normale afstand achter elkaar rijden. Anyway... de meeste mensen zitten weer thuis op de bank na te klagen. Ik had een leuke dag, want een try-out met mijn muzikale companen, die goed verliep. Bendakt voor jullie mooie verhalen uit U$$$A.... Hier alles wel met Monique zowel als met mij. liefs,
albert

Anoniem zei

Lievelies,
Ik lees met plezier jullie blog, en ik kan het nog doorsturen met cut-and-paste ook, naar Ndorp. Daar is voorlopig behoefte aan....
Goede reis verder, Hans.

Jos van den Berg zei

Zijn ze erg conservatief daar? Republicans of Democrats? In Florida vond ik al die oudjes wel heel erg rechts, misschien valt het bij jullie mee? Hier is de sneeuw weg, volgende week wordt het hier maar liefst 20°C!
Al een indiaan gespot?
DZHJ

Anoniem zei

Zou dit nu gaan lukken? Ik snap nog niet hoe het moet, iedere keert als ik hier wat in zet verdwijnt het weer. Toch maar gewoon mailen?
Liefs
Juut