vrijdag 15 mei 2009


Het heeft wel lang geduurd voordat ik weer eens een blog maak, maar we doen het erg rustig aan. Ten eerste is mijn enkel nog steeds niet echt lekker en ten tweede staan we hier heerlijk. Santa Fe was mooi en reuze interessant. Prachtige bergen, uitzichten, bomen vogels etc maar we gaan terug naar Arizona. Het was een lange rit van Santa Fe naar Camp Verde 450 miles met caravan er achter maar we hadden alleen snelweg dus zoef je de miles makkelijk weg. De meeste campings liggen aan de snelweg en dat vinden wij vreselijk althans ik, er is altijd verkeer en dat stoort mij. Nu staan we op een camping 5 miles van de snelweg vandaan onder een dikke boom, zwembad, whirlpool, lezingen en begen om je heen en het plaatsje Sedona op 30 km afstand Sedona is beroemd voor de rode rotsen en de magnetische velden die goed voor je schijnen te zijn genaamd: vortex, een nieuw woord voor mij.
Hier vlakbij is ook het Montezuma kasteel en mooi park met resten van een indiaanse beschaving van rond de 1100. Mensen kwamen hier om te ruilen hier was zout en katoen en zij hadden vaak aardewerk of veren. We zitten 180 km van de Grand Canyon en 180 van Phoenix zodat jullie ongeveer weten waar we zitten. Straks gaan we met de trein door een Canyon rijden die reis hebben we verdiend door een 2 uur durende promotie toespraak aan te horen over Timesharing. Ze wilden ons geld hebben en dan kon je overal in de wereld hotels en huisjes boeken we hebben het allemaal aangehoord en toen vriendelijk bedankt en de trein tickets gekregen en daar gaan we vanmiddag van genieten. Ook heb ik een neef ontmoet die ik 45 jaar niet gezien had. Hij komt oorspronkelijk uit Ierland Richard Joop’s zoon zou zeggen die Callenbachen hebben ook overal familie. En hij heeft gelijk. Tot volgende blog.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Joop en Lisa,
Bedankt voor alle berichten, en Lisa, sterkte met je verstuikte enkel. Dat kan erg pijnlijk weet ik uit ervaring. Bewegen, maar niet belasten, kreeg ik te horen en dat heeft geholpen. Zaterdag vieren we de verjaardag van Tante Bep, die zondag 90 jaar wordt !
Groeten van Menno

Unknown zei

Hoi Lisa en Joop! Joop; je moet Liesje haar enkel GOED masseren ! Hartelijke groeten uit Hilversum. Ik heb heel gezellig met Bas van Theo gesproken tijdens een vlucht van Amsterdam naar Warschau. De wereld is klein !
Dikke kussen, Bart Manette en Ivo!