maandag 31 augustus 2009





Parrsboro was leuk, mooi en interessant. Nederlandse kaas gekocht bij een man die uit Soest kwam. Hij heeft dat goed opgezet, drop ontbijtkoek kaasschaven enz. Parrsboro is bekend voor de fossielen en mineralen en in de buurt van Parrsboro ligt Joggins waar het hele strand bezaaid is met fossielen, dat is 2 jaar geleden uitgeroepen tot Unesco site. We hebben er veel gezien en zelf ook een paar stenen gevonden, maar ja, je mag ze absoluut niet meenemen. Cote d’Or was een andere leuke plaats en een mooie rit er naar toe. Er is een leuke vuurtoren. Zaterdag kwam de tropische storm Danny over ons heen en dat hebben we geweten regen en wind zoveel dat sjakeline er niet meer tegen kon en incontinent werd, er liepen druppels langs de slide out naar binnen, maar mijn klus Joop heeft het de volgende dag verholpen, er waren meer caravans die er last van hebben gehad. Zondag regende het weer dus toen hebben we besloten om naar Hopewell Rocks, in New Brunswick te gaan. We gaan straks op verkenning uit, we zitten hier ook dicht bij de Fundy Bay We houden jullie op de hoogte. Tot blogs Joop en Lisa

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jammer van al die regen en de incontinente jackie maar wat een mooie plaatjes! Vandaag is het hier weer een dagje mooi maar we hebben ook zondvloeden gehad, de Uitmarkt is letterlijk verzopen.
Blijf genieten, wij genieten mee.
Veel liefs, Leny & Dick

Anoniem zei

Lieve Zus en zwager,ik ben weer helemaal bij. Wat beleven jullie toch veel interessante en mooie dingen, Ik geniet ook van de plaatjes.
Morgenochtend vroeg gaan Miekje en ik 10 dagen naar Mariƫtta in Frankrijk. Ik kan het niet helpen, de reislust zit in onze genen!
Henk is vandaag verhuisd naar de woongroep, de kinderen wonen daar dus ook de helft van de tijd. Toch eem dubbel gevoel. Ik probeer je nog te skypen maar wij gaan vroeg naar bed. Miekje logeert hier. We willen om 6 ur vertrekken.
Pas goed op elkaar, tot over 10 dagen. Veel liefs DZ J

von zei

wat een verhaal en weer water........ het achtervolgd jullie overal. Maar bedankt voor de mooie boom Lisa ik moest er wel om lachen, Sil verklaart mij ook voor gek als ik in katzwijm raak van een mooie boom..... Ik zie een boom als een statige heer of oude statige heer
Maar ook oude statige heren vallen om .......
Effen we volgen jullie op de voet,dus weten dan ook dat het ondanks de regen goed gaat.
lieve groetjes Yvon xxx