vrijdag 7 januari 2011

We zijn nu in Bariloche aangekomen. Morgen hier de beurt verkennen het is hier een stuk bergachtiger dan bij El Calafe dat kon je goed zien vanuit de lucht.
Overmorgen huren wij een auto en gaan dan een rondje om het meer maken en de dag er na naar Sn Martin de los andes. Als we dan weer terug zijn in Bariloche dan varen we de volgende dag over het meer daarna 2 uur in de bus naar Puerto Varas, Chile
daar blijven we dan 2 dagen
Ik hoor van mensen dat ze het leuk vinden als ze ons op de kaart kunnen volgen dus.... hier is het kaartje

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve L.&J. Wat een mooie foto's weer en verhalen. Jullie genieten weer ongelofelijk.Houden zo! Hier is de winter weer even vertrokken, maar je weet nooit voor hoelang. Het is pas half Januari. Bij Kees is het heel wat anders. Ik krijg zijn rondschrijvens over al het water ook.Jullie zijn net op tijd bij ze geweest. Met Juut ben ik hernieuwde Italie plannen aan het maken. Hoop dat het deze keer gaat lukken. Laatste kans om er Tj.&F. daar te treffen. Verder geen nieuws. Ik kijk uit naar verder nieuws en foto's. Veel liefs,KEA.

Anoniem zei

Lieve reizigers,vanmorgen nèt de skype gemist omdat ik aan de telefoon was. Beneden hoor ik hem niet altijd goed en tegen de tijd dat ik dan naar boven ben gedraafd ben je weg. Mijn terugbelpoging mislukte, laatst ook al een keer. We houden vol! Dank voor de weer prachtige kalender. A was er ook heel blij mee. J krijgt hem zaterdag want dan komen ze allemaal hier eten. J&E zijn dan bij hun vader, helaas voor ons en voor Casper.Bens buro is vandaag opgehaald om gerestaureerd te worden. J&E vroegen zondag wat dat voor geheimzinnig koffertje was met sloten erop, die snuffelen ook graag rond net als wij vroeger. Ik was het glad vergeten, maar heb het weer zorgvuldig opgeruimd hoor.
KzvanjZ

Anoniem zei

Lieve Joop en Lisa
Dank jullie nog hartelijk voor de telefonische felicitatie, die ik helaas niet zelf kon beantwoorden. Maar lief dat jullie er aan dachten.
Wat een geweldige foto's weer! Wat moet het enorm genieten zijn!! Ons leventje gaat ook zijn eigen gezellige gangetje. Gelukkig nu erg relaxed. Vol plannen, ook
reisplannen! Blijf jullie volgen..Veeel liefs Bertenmargot