zondag 10 april 2011

Zondag 10 april. Wat een verschrikkelijk nieuws uit Alphen ad Rijn. Mensen van de camping kwamen het ons vertellen, maar we hadden het gisteren zelf al in de Telegraaf gelezen en Joop heeft even naar de NOS gekeken op de apple maar dat was zo sensatie belust dat we het maar weer uit gedaan hebben. Gisteren heeft het hier de hele dag geregend, heel bijzonder een hele dag regen voor Tucson maar nu schijnt de zon weer heerlijk.de bloemen schieten de cactussen uit
We zijn vanochtend om 4.30 opgestaan want Joop ging met thé "Pat's" en Sammy and Mac naar een sponsorloop voor kanker onderzoek, er liepen 20.000 mensen mee, en er was een speciale groep "overleverden" bij. Joop, Sam en Mac hebben 5 miles gelopen de dames 1mile.
Ik heb op 2 honden gepast. Moe maar erg voldaan kwamen ze om 11 uur thuis.
Mijn lieve man slaapt nu. We zijn nog steeds hier Tucson en genieten enorm per dag wordt het kleurijker en er is nog zoveel te doen.
De banden van dit app. gaan 6 maanden mee en kosten $60.000
Verleden week zijn we naar de Koper mijn geweest en hebben veel geleerd, we gaan nog eens want je moet zo veel onthouden……
Ik heb van Joop een nieuwe apple gekregen verjaardagskado , maar zijn excuus was dat de $ zo lekker staat. We hadden een koper voor de andere dus Lisa krijgt een nieuwe, de winkel zou de data overzetten. Alles keurig gedaan mijn oude apple leeg gemaakt en ik naar huis helemaal in de wolken. Ik doe mijn foto's open en wat zie ik is er geen enkele titel oftewel onderschrift mee gekopieerd, 5123 foto die nu weer langs komen en opnieuw betiteld moeten worden.
Achteraf is het eigenlijk wel leuk want je moet weer denken waar was dat, en nee dat was niet daar maar daar, naar mijn gevoel maak je de hele reis opnieuw, alleen de vogels, bloemen en bomen is erg lastig.

3 opmerkingen:

Jos van den Berg zei

Filosoof Hans achterhuis stelt dat de dader van Alphen het voorbeeld volgt van het Ameikaanse drama in Colombine. Het grootste probleem is dat het blijkbaar toch te gemakkelijk is om een wapenvergunning te krijgen in dit land. Tja, als je dan ziet hoe eenvoudig dat is in de States... Maar wat leuk dat je een nieuwe Mac hebt, Lisa! Hebben ze verder wel al je spulletjes goed overgezet? DZJ

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je nieuwe appeltje, heeft ie al een naam? Wel jammer van die titels, zal niet mevallen om alles weer terug te vinden...Hier staan de kranten uiteraard nog steeds vol over Alphen, het gekke is dat Nederlanders maar blijven roepen: hoe kan dat nou gebeuren in Nederland? Terwijl ik (misschien ben toch ik wel beetje een cynicus..) altijd denk: waarom niet in Nederland? En dat je zoiets nooit kunt voorkomen, als iemand zoiets wil doet ie het, wetten of geen wetten, aan een wapen kun je altijd komen. Ben trots op jullie lopen en hondeverzorgen, goede daad gedaan en geniet vooral van alle moois om jullie heen. Dikke kus, L&D

Anoniem zei

Ha die Lies & Joop, wat een beeldige cactus. Zoëen wil ik wel naast mijn grote kerstcactus, die ieder jaar mooi bloeit, maar ik vermoed, dat dat niet echt goed mee te nemen is, temeer daar ik dan een groot exemplaar wil met vele bloemen eraan. Er een flink aantal jaren op wachten zie ik niet zitten......Ik ben blij, dat het jullie weer goed gaat. Gaan jullie nog verder rijden of hebben jullie het eigenlijk wel goed in Tuscon? Geniet van je nieuwe Apple. Is het een sterappeltje of een cox oranje? "Sterretje" misschien? Veel liefs,KEA.