donderdag 16 juli 2009

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk Lies, ik heb het meteen even bij-gelezen en het kaartje bestudeerd.Gezellig om zo uitgebreid te skypen! Nu ga ik een hapje eten, ook restjes net als bij Kee en dan het gras maaien want morgen krijgen we regen.
Vergeet niet het boek van Anne of Green Gables te kopen! Krijg je van mij voor je verjaardag.
Dikke zoen voor Joop en jezelf1 J

Anoniem zei

Lieve L&J, wij zijn weer veilig thuis, ik ben weer helemaal bij met jullie blog. Leuk die Franse sfeer in Quebec, Cirque du Soleil is super! We hebben een heerlijke vakantie gehad, ik zal jullie nog wat foto´s mailen. Vandaag naar het Nederlandse strand geweest, was ook leuk. Ik heb in zee gezwommen en ben zelfs verbrand! Dikke kus namens ons allemaal, Alette

Anoniem zei

Wat lijkt me dat leuk om zomaar weer in Franse sferen te zijn. Hier hebben we ook best wel veel water over ons heen gehad de laatste tijd maar het blijft we lekker van temperatuur. Alle ganzen en koeten bij ons voor de deur zijn er nog en we genieten van het opgroeiend grut. Verder is heel Nederland uitgestorven, iedereen (ver) weg ,de winkels draaien op 50% alleen de restaurants zitten bomvol...En dat met 'de crisis'. Het doet toch een beetje weird aan allemaal. Knuffel voor jullie beiden, Leny & Dick