woensdag 9 februari 2011



het oudste tango cafe in b.a.1853

spontaan optreden van een oude heer

dit is het presidentiële paleis en hier heeft Evita op het balkon gestaan het paleis is net gerestaureerd
Alweer veel te lang geleden dat we een blog hebben geschreven! Schande!
Maar hier is die dan.
Buenos Aires heerlijke stad veel gezien en gehoord
dit is een "nieuwe wijk houten huisjes mogen niet meer.

we hebben “ons” orkest wederom beluisterd in San Telmo en .. ze komen naar Nederland in het tropenmuseum en in de Doelen in Rotterdam de laatste week van oktober. Dus gaan we er naar toe met .. ik hoop vele. Ik ben reuze blij dat het Nederlandse stel, die wij ontmoet hebben op een terrasje, ook het orkest hebben gezien, als je deze blog leest kan je jullie emailadres sturen naar jooplisa@hotmail.com zodat ik terug kan schrijven?
Maandag zouden we naar een nichtje gaan, 80 km buiten B.A. maar waar zij woont regende het zo gigantisch, dat we dat maar niet hebben gedaan op haar advies. Zij is de volgende dag bij ons gekomen en dat was reuze leuk. Dinsdagavond naar een show met paarden en een beetje de geschiedenis van Argentinië , prachtige paarden en een goed diner (was bij de prijs inbegrepen). Woensdag dus naar the USA we hadden al in de telegraaf gelezen dat het slecht weer was in Dallas maar onze vlucht ging gewoon weg. De reisagent in B.A. had een lange benen plek geritseld en dat was heerlijk het is toch een lange vlucht.
Dallas min 9 C daar zijn ze totaal niet op voorbereid. Te weinig ontdooiers enz. De volgende ochtend zouden we doorvliegen naar Tucson niet dus, we stonden op de wachtlijst voor de vlucht 17.55 dan kom je in het donker aan in Tucson, we hebben dat dus niet gedaan. Maar.... er was superbowl weekend in Dallas superbowl is het sport evenement voor de amerikaan football fan. De prijzen van de hotels schieten dan ook omhoog de onze met $150,00 verhoogd, maar een nacht op het vliegveld lokten ons ook niet echt.
Tucson overdag heerlijk weer ’s avonds rond het vriespunt. We zijn nu helemaal klaar. Alles weer in de verzekering, wegenbelasting stickers zijn betaald Sjakie ( de truck) is gekeurd en ok bevonden. De camping is helemaal vol dat hebben wij nog niet eerder mee gemaakt wij komen altijd in het naseizoen. Tot mails lieve groeten joopenlisa

2 vrienden in het park

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ja, schande! Ik maar elke dag kijken, het is nu toch wel echt weer tijd voor een blog...nee hoor, ik vind het fantastisch dat jullie zo consequent zijn met het blog. Heerlijk om mee te reizen en dan nog zonder de problemen en kou...Alweer een nicht en weer een leuke, hoe doen jullie dat toch?? Hoop dat jullie wel een beetje beter weer tegemoet gaan nu, die kou lijkt me niet echt fijn. Hier hebben we enorm veel storm gehad, werd er echt gestoord van. Dagen achter elkaar en net zuid-west, de enige wind waar we iets van merken! Maar de afgelopen 2 dagen was het rustiger en ook zonnig. De eerste sneeuwklokjes komen boven dus het gaat allemaal goed komen. Veel plezier met Sjakeline en rij voorzichtig. Veel liefs, L&D

Anoniem zei

Hoi, J. vertelde mij dat Sjakeline even naar de dokter moest. Ik hoop dat ze nu weer goed op reis kan met jullie. Zijn jullie alweer op een aardige campsite terecht gekomen met lekker weer? Alle verhalen en foto's zijn weer enig. Daat geniet ik van mee. Hier is het nog een beetje winter, maar toch piepen er al wat kleine gewasjes uit de grond en dat maakt dit seizoen ook wel erg spannend. Ik kijk ze echt de grond uit. De gezondheid is weer opgeknapt, ik had uiteindelijk een galsteencoliek en dat is nogal onaangenaam. Mij resten een aantal galstenen en ik hoop dat die zich rustig blijven houden. Geniet nog maar veel en tot de volgende keer. Veel liefs, KEA.